همان‌طور که در اینفورگراف ابتدای مقاله نشان داده شده است، برای گرفتن استاندارد آسانسور منطقا مراحل زیر طی می‌شود:

برای گرفتن استاندارد اولیه آسانسور، ابتدا باید مطمئن شد که عملیات نصب و راه‌اندازی آسانسور به‌اتمام رسیده است. همین‌طور عملیات ساخت ساختمان و برق‌کشی ساختمان نیز باید انجام شده باشد.

صفحه اول پروانه ساختمان و کپی از پشت و رویکارت ملی را به به شرکتی که قرار است بر امورد استاندارد آسانسور شما ناظر باشد تا بتوانید گواهی استاندارد آسانسور را بگیرید ارسال می‌کنید.

شرکت برای شما ثبت‌نام اینترنتی گواهی استاندارد آسانسور را انجام می‌دهد و یک کد رهگیری دریافت می‌کند. شرکت بازرسی‌کننده از آسانسور شما مشخص می‌شود.

شما هزینه بازرسی را پرداخت می‌کنید و اصل فیش واریزی را به شرکت طرف قراردادتان می‌دهید.

شرکت طرف قراردادتان، نقشه، محاسبات و فرم مهندس ناظر را به شرکت بازرس ارسال می‌کند.

معمولی زمانی طول می‌کشد تا شرکت بازرسی تاریخ نوبت بازرسی را اعلام کند.

بازرس آسانسور در محل شما حضور می‌یابد. نماینده شرکت قرارداد نیز حضور دارد. در صورتی که نقصی وجود نداشته باشد، بازرس سلامت آسانسور را تایید می‌کند. در صورت وجود هرگونه نقصی، شرکت طرف قرارداد شما موظف است که نواقص را برطرف کند و مجددا اقدام به درخواست بازرس آسانسور کند.

این زمان تا تایید استاندارد آسانسور توسط بازرس شکرت بازرسی ادامه می‌یابد.

در صورتی که آسانسور شما نو است، یا تاکنون سرویس و نگهداری نمی‌شده است، قطعا نیاز است که با شرکت، قرداد سرویس و نگهداری آسانسور ببندید؛ چرا که نبود

قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و اتکا به تعمیرات موردی آسانسور به نفع شما نیست.

کپی برابراصل‌شدة قرارداد سرویس و نگهداری یکساله و قرارداد بیمه آسانسور به شرکت بازرسی ارسال می‌شود تا مراحل تکمیل شود.

گواهی تائیدیه استاندارد آسانسور توسط شرکت بازرسی آماده شده و به شما تحویل داده می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *